V
Princessa Mia's Land
Bounjouer

Assalammualaikum . Welcome to My-Onl-Diary . Keep following me & I'll give you more & more love . KamsaHamiDa . Love me now, love me then, love me forever, until the end.



Entries About Links Stuff


Tagboard





BROKE UP #2

Saya rasa saya nie laagirl yang paling bodoh kat dunia nie kenn ? Tawu tak cemana myaa teruk saya nange sebab awak semalam . Tawu tak cemana myaa saket hati saya bila awak cakap camtuh semalam ? Herhh . Buat apa saya gitau awak kan . Awak bukannya kesah pun . Awak tak penah kesah pun .Sesungguhnya airmata saya tak bernilai walau sesen pun buat awak . Naseb laa cikgu and kawan-kawan kelas tak perasan yang mata saya bengkak tadi . Alhamdulillah saya dapat kawal perasaan and emosi saya sepanjang hari dirumah . Saya tak boleh tunjukkan airmata saya dekat ibu nan ayah . Saya tak nak ibu nan ayah risau dengan keadaan saya . Maaf bu bab tipu bu pasai benda tuh . Kekadang ada benda yang patut dirahsiakan dari ibu  .Its my personal life , my brokenheart . No one should know bout this .

 Mungkin saya patut terima tawaran tuh . Dengan cara tuh ja saya boleh lari dari semua orang yang saya kenal kat sini . Saya sudah putuskan untuk potong rambut saya nie . Yea , memang rambut saya adalah nyawa saya . Tapi, selama nie saya simpan rambut tuh ssebab boyfie saya shuka rambut saya . Now , he had gone and left me at here .  I should back in shawl-ing laa . 

Mulakan hidup yang baru and lupakan semua tentangmu dan saat-saat kita bersama . Cinta mudah datang dan pergi . Tapi bagi saya , cinta mudah pergi tapi tak mudah untuk saya kembali bercinta . Saya putuskan untuk lupakan tentang cinta dalam 10 tahun akan datang. I wish I can  . Apa yang telah pergi , tak akan kembali dan tak akan dengan mudahnya kembali menyakiti saya dah .