V
Princessa Mia's Land
Bounjouer

Assalammualaikum . Welcome to My-Onl-Diary . Keep following me & I'll give you more & more love . KamsaHamiDa . Love me now, love me then, love me forever, until the end.



Entries About Links Stuff


Tagboard





FREEDOM

Auwww .Guys ! I am freedom from books , school and duty as a school prefect ! Gila myaa lama laa nak hepy camni . Lepas antar je paper biology tadi ,terus menjerit macam orang mereng suda . Thanks god tak runtuh dewan SMKBTM tuh kan . HAHA . 

Junior , dont be jealous kay . Taun depan tak yah susah-susah bangon awai lorhh . Tak yah tengok buku and mimpi malam-malam pasal THE HORRIBLE THINGS IN LIFE ! Jyeaahhh . I talking about SPM okay ! Muahaha . Gelak besar suda . List cuti sekolah pun suda panjang ala-ala rambut rapunzel gituu . 

LIVE HAPPILY