V
Princessa Mia's Land
Bounjouer

Assalammualaikum . Welcome to My-Onl-Diary . Keep following me & I'll give you more & more love . KamsaHamiDa . Love me now, love me then, love me forever, until the end.



Entries About Links Stuff


Tagboard





BAHIRAH DIYANA


Hey girl , senjata manusia yang paling berkuasa adalah MEMAAFKAN . Saya baru je terbaca artikel pasal minta maaf dan memaafkan . Sebagai seorang umat islam , saya tak sepatutnya tunggu dan pendam semuanya yang berlaku antara kita . Hanya manusia yang bodoh je buat camtuhh . One day , apa yang dipendam akan menjadi dendam yang berbisa dalam hati kita . Saya sedikit pun tak berdendam dengan awak . Tak terlintas pun untuk menyakiti awak dan cemburu dengan apa yang awak ada . Setiap manusia ade kelemahan dan kelebihan . Saya bersyukur dengan diri saya yang sekarang . Awak , saya tak mengharapkan persahabatan kita kembali macam dulu . Saya cuma tak nak BERDENDAM dan BERMASAM MUKA dengan awak da.