V
Princessa Mia's Land
Bounjouer

Assalammualaikum . Welcome to My-Onl-Diary . Keep following me & I'll give you more & more love . KamsaHamiDa . Love me now, love me then, love me forever, until the end.



Entries About Links Stuff


Tagboard





KERJA OR STAY KAT RUMAH ?


Ayah & Ibu sudah mula call sana call sini sejak dua menjak nih . Naseb laa tak carikan saya husband . Kalau tak mampus seh . Lau tak jadi la macam drama 7 Gerhana kat astro ria tuh . Bawu je dapat result SPM terus kena menikah . Naseb badan la kalau jadi macam tuh . Macam bermimpi je saay setuju nak pegi keja . Jangan-jangan kena rasuk hantu kerja ke hape nie . Bila fikir-fikirkan balek , better pegi keja dari stay kat rumah kan . Duduk rumah always do the same routine . ONLINE + KEMAS RUMAH

Kasih yang lama bertaut semula :)

Alhamdulillah , segalanya hampir okay . Saya sudah putuskan untuk kembali menjadi diri saya sendiri . Tak mati pun kalau takde boy la . Macam dulu-dulu . Saya tak perlukan LELAKI untuk menjaga hati saya pun . Cukuplah sekadar dikurniakan sepupu-sepupu yang baik dan keluarga yang menyayangi saya . 9 / 12 - 11/12 ! Best moments ever in my life . Stay satu rumah dengan sepupu-sepupu tersayang . 24 hours berkepit , share problem and snap-snap like crazy kitty . Auww . Seyes sis sayang hampa .