V
Princessa Mia's Land
Bounjouer

Assalammualaikum . Welcome to My-Onl-Diary . Keep following me & I'll give you more & more love . KamsaHamiDa . Love me now, love me then, love me forever, until the end.



Entries About Links Stuff


Tagboard





LUAHAN HATI

Jiwa dah musnah . Cinta dah hilang dari hati . Lelaki ? thanks buat macam ni kay !

Cinta tuh perasaan yang paling berharga yang ALLAH SWT kurniakan kepada kita . Saya terlalu percayakan cinta dan kerana cinta saya dah MATI . Kenapa saya cintakan awak sampai macam ni ? Kenapa awak berpura-pura tunjukkan yang awak tuh sayangkan saya ? Caring nan saya ? Cintakan saya ? Kenapa TIPU saya macam ni . Ohh , awak nak balas dendam kat saya sebab benda tuh kan . Tapi bukan dengan cara ni la . Kalau awak terlalu bencikan saya , just ambil pisau bunuh ja saya . Bukannya dengan main-mainkan cinta saya . Kenapa saya menangis sebab awak lagi ? BODOH LAA XD . 

'' Ibu , taknak hidup boleh ? Dah penat kena tipu nan LELAKI . Tak terdaya dah nak hidup . Hidup ni menyeksa jiwa saya dari hari ke hari . ''