V
Princessa Mia's Land
Bounjouer

Assalammualaikum . Welcome to My-Onl-Diary . Keep following me & I'll give you more & more love . KamsaHamiDa . Love me now, love me then, love me forever, until the end.



Entries About Links Stuff


Tagboard





New FB layout ( cun )


Korunk ! Korunk ! Tadi tengah meng-LIKE posts kat news feed efbee . Ternampak-lah posts si budak comel nih . At first , tak berminat langsung doee . Lepas , tengok wall efbee dea . Amacam ? Terus ternganga bakhangg -.-

So , saya pun pulun la CREATE LAYOUT efbee sendiri doee . After half an hour , terus siap 100 percents . Ngeee ~ Actually boleh siap awal dari tuhh , cuma saya je lembab ceket . Heee XD Hasilnyaa . Jeng-3 :)



Automatically , page saya pun cantekk . Heeee :D 
Nak try gak ? Jum here . Tapi-kan , cuma korunk & owang yg install layout nih je boleh nampak layout tuhh . So , ajak la kawan-kawan korunk meng-install layout nih kay c: 

p/s : kalau tak faham , inbox saya at efbee kay :)