V
Princessa Mia's Land
Bounjouer

Assalammualaikum . Welcome to My-Onl-Diary . Keep following me & I'll give you more & more love . KamsaHamiDa . Love me now, love me then, love me forever, until the end.



Entries About Links Stuff


Tagboard





SIAPA KAMU SEBENARNYA ?


Manusia yang berakal-kah kamu ni ? Eventhough umur sudah 18+ keatas masih tak tawu membezakan antara benda yang baik & buruk . Seyesly saya mnyesal sebab penah anggap kamu macam IDOLA saya sebelum ni . Yelaa , zaman sekarang ni mana nak jumpa gades melayu bertudung , tutup aurat bagai , hormat orang tua , ada batas dalam pergaulan , dan kuat agama macam kamu . Tapi kan , kamu dah berubah bak arus kemodenan yang  menguasai dunia hari ni . Segalanya tentang kamu dah berlainan . Aurat didedahkan dihadapan umum , tiada batas antara lelaki dan perempuan seperti sebelumnya , tiang agama kamu pun dah semakin goyah angkara sidia . Siapa kamu sebenarnya ? Adakah gades yang diagungkan sebelum ni ?

 Not anymore rite ? You had change . Maki sepupu sendiri dalam efbee ! Ohh , belakang saya kamu ade kutuk saya kan ? siap taruh middle finger lagi . OMGEE . Inikah sepupu saya yang kuat agama tuh ? Saya tiru trend kamu ? Trend apa sayang ? Saya dari dulu tak bertudung . Sedangkan kamu dari bertutup sehingga sanggup membuka segala lurah yang ada untuk boy . Wahh . Hebat ! Tapi saya tak penah batak kehilangan sepupu macam kamu . Taw kenapa ? Saya ade sepupu yang menyayangi saya . 

Ikatan yang lama kembali pulih seperti sediakala . Orang mengharapkan dan memutuskan perhubungan kami . Tapi kuasa ALLAH menyatukan kami semula :)

Labels: