V
Princessa Mia's Land
Bounjouer

Assalammualaikum . Welcome to My-Onl-Diary . Keep following me & I'll give you more & more love . KamsaHamiDa . Love me now, love me then, love me forever, until the end.



Entries About Links Stuff


Tagboard





SINGLE :)


Lelong-lelong . Sapa mau amek hati saya ? Cepat-cepat sebelum kehabisan stok ! 

Okehh , saya dah mula meracau macam orang yang mereng dah ni . Saya nak boyfie jugak-jugak . Taw tak tiap-tiap malam nanges sebab saya tak da boy ! Tak kecian ke ? Ala boleh-lah . Bak hati awak tuh sama saya . Oke , saya TIPU ! Tak de maknanya nanges sebab lelaki . Auww . Saya tak selemah ituh kay . MiaMiauww kan kuat & tabah hadapi segala cabaran . Hishh . Mula dah ayat poyo & sengal tuh . Memang ade sorang , dua - tiga orang mamat kat efbee yang rapat nan saya . TAPI ! Saya takut nak rapat dengan lelaki . Taw kan sebab apa ? Alah , pasal lelaki durjana tuh . Saya ni kan TAKBOLEH dipegang dengan lelaki . Hell-O , engat saya ni perempuan murah ke nak pegang sana sini . Even , tangan pun korunk tak boleh pegang tau . Saya nak jadi perempuan yang bermaruah tinggi . Ceewahh . Tak boleh couple tanpa pegang-pegang ? Well yeah . Ada someone share video REMAJA BERCIUM DI PV . Macam jadi satu keperluan pula sampai kena CIUM baru boleh couple . SHIT ah . Mana maruah kau sayang ? Pikir laa :)