V
Princessa Mia's Land
Bounjouer

Assalammualaikum . Welcome to My-Onl-Diary . Keep following me & I'll give you more & more love . KamsaHamiDa . Love me now, love me then, love me forever, until the end.



Entries About Links Stuff


Tagboard





Akuh kuno . Ko hape ? Sendat -.-


Hell to the O . You're such the most pretayyyy person and the most sexiessst people that i haven't met . Hoho . Sekali - sekala puji owang dalam entry kenn XD . Okehh . Tak sangka ade jugak minah or in my style i prefer call her as ''aci'' . Tak senang-senang saya nak panggil owang as aci tawu . Untung doe si bertuah tuh . Mau tawu stowry tuhh ek ? Jum baca entry nih sampai habes kay C:

> BURGER TIME <

Tengah je syok-syok melepak kat stall beger tuhh . Siap pasang lagu fav saya gituh . Party Rock Athem . Enjoy gila bakhang kat situ nan adek tersayang . At the same time saya tengah sing-a-long doe , mai lah dua aci naik motor EX5 lagi . Sorang depan , sorang belakangg . Mentang-mentang ah ade boy lepaking motor dekat sebelah dowang . Punya sembang rancak macam tak jumpa setaun . Siap ushar pelik kat akuh lagi . 

Hei you ! Saya tak perasan okehh . Saya memang tak lawa so takde mknanya nak perasan dowg cakap saya chantek ! 

Sempat gak saya dengar dowang cakap hape tuh . 

'' Pakai baju tidor ? tak men la weh setakat pakai baju tidor tuh . Macam buda N O O B ja aih ! '' haha :)

Kuang ajar gila punya aci . Helo-helo , baju tidor aku brand Disney okehh . Kau jeles hape ? Kau tkde kenn . Jealous ah tuh ! At least akuh tak pakai baju mcam kau tuh . Sah pinjam baju adek kau kan ? Haha . Dah tawu badan kau tuh gempal , tkpayah lau gagah pakai baju sendat gituu . Huduh ah . Saya sedar saya tak seberapa kurus . That's why saya pakai baju besor . Mentang-mentang ah nak show kat boi kau benda #berharga#  kau tuhh kan . Okeh dah ! Pas siap burger tuh , terus start Yamaha 135LC then blah dari situ . Sempat lagi buat muka comel kat dowang doee . Heeee 

THE END :]