V
Princessa Mia's Land
Bounjouer

Assalammualaikum . Welcome to My-Onl-Diary . Keep following me & I'll give you more & more love . KamsaHamiDa . Love me now, love me then, love me forever, until the end.



Entries About Links Stuff


Tagboard





Tag From Adek Nasuha

Nak jerit bolehh ? Saya kena TAG kot . Geram plus shuka laa ;) Heee . Fening fening nan saya kenn . So , jum tengok hape ke benda la  adek cute  ni tag saya kan kan . Sambil0sambil tuh jum ber-main ciluk cak nah . HAHAHA 


Rules of this game


1 . Post this rules 
2 . Write ELEVEN thing about yourself auww .
3 . Answer the question that the taggers have set  foe you 
4 . Create ELEVEN new question foe the people you have tagged to answer
5 . Choose at most ELEVEN blogger & at least SIX blogger to be tagged to answer those new question
6 . Paling penting ! NO TAG BACK 


Question number two 
 - Saya shuka online efbee sebab boleh update semakkan wall nan status saya 
- Saya paling shuka update blog included edit blog 24 hours . 
- Kucing jadi mangsa saya time saya terlalu hepi . Buli kucing :)
- Hidup dipenuhi nan bling bling pink kaler & sayang suma owang termasuk awak !
- Ada banyak scandal . Shuhhh ! Kawan-kwan la ngek oi .
- Berjoget , dancing sampai retak lantai rumah . 
- Shuka nyanyi . Ayah cakap ada bakat auwww . Tapi , dea cakap better takyah nyanyi sebab 'sedap' sangat :'|
- Mudah reyau / nanges sebab lelaki . I sentimen youu !
- Lagu jiwang ? Fav youu !
- Shuka lepak nan family sebab senang nak pau lorhh . 
- Tukar trend setiap kali ade owang tuduh saya '' peniru'' 


Question number three


- First love ? Of course , ILHAM :) HAHA
- Dunia nie ehh ? Nak jumpa YOU la !
- Tak sebagaimana saya sayangkan Allah SWT , rasul-rasulnya dan ibubapa serta family saya .
- Parents yang jaga saya sejak kecil .
- Impian ? Success dunia & akhirat . Jumpa true love on 2012 .
- Paris auwww . Lau parit , tkmao ahh .
- Cadbury & ice cream 
- Tak suka ! Huh . HAHAHA . Terlampau suka lorh 
- Rahsia sayang :)
- Pink / Black / Red . Sebab ? Cantek - lah .
- Setiap hari bersama family > kenangan terindah saya .


Question number four 


1 . Apa huruf tengah-tengah antara A-Z ?
2 . Benda yang men-ceriakan hidup korunk ?
3 . Korunk rasa korunk perfect or tak ? 
4 . Apa pandangan korunk terhadap saya ? 
5 . Jika terpaksa memilih cinta & cita-cita ? Mana satu pilihan korunk ?
6 . Seberapa penting-kah blog dalam hidup korunk ? Sebab ?
7 . Dah berapa lama korunk bersama dengan teman lelaki korunk ?
8 . Tempat hangout korunk yang paling best ?
9 . Drama korean or indonesia ? Mana best ?
10 . Pink ? kenapa korunk suka pink / tak suka pink ?
11 . Satu tambah satu ? HAHA


Mangsa-mangsa saya :-


1 . wani zakaria
2 . syaz malik
3 . cik gojes
4 . nessa
5 . bro kiz-my-self
6 . zuleyqha
7 . raihana
8 . balqis azhar
9 . pinky _ nad
10 . kaki - tulis ( ikhanif )
11 . nurul ladies

Tag kawan-kawan tanda prihatin & tanda saya slalu jenguk blog korunk auww . Bukan semata-mata nak pekena korunk nahh . Apapun , saya shuka posts korunk tuhh .  Maaf seandainya awak tak di-tag . Next time , saya tag anda pulak yeaa . peace

Anda di-Tag . So , jangan duduk sahaja . Sahut cabaran nie auww !