V
Princessa Mia's Land
Bounjouer

Assalammualaikum . Welcome to My-Onl-Diary . Keep following me & I'll give you more & more love . KamsaHamiDa . Love me now, love me then, love me forever, until the end.



Entries About Links Stuff


Tagboard





WELCOME IMAGE ( CLICK TO ENTER )

Hey peeks . One whole day blog edit kawan-kwan efbee . Teringin jugak nak edit blog sendiri kenn . Dah lama mengidam nak buat 'welcome image ( click to enter )' . sweet doee . Alaa , yang korunk kena click before enter blog tuhh . So , Mia decide nak design sendiri my own ''welcome image'' . So , taraaa . Ni la hasilnya !


Ala-ala strawberry shortcake gituu . If nak buat sendiri please guna photoscape plus GIMP . Kalau nak mia buat pun boleh , sementara tengah FREE and sementara hasil kerja mia ni FREE kan . Muhaha . Oke . Tuh je ea nak promote . See yaa !

I LOVE MYSELF