V
Princessa Mia's Land
Bounjouer

Assalammualaikum . Welcome to My-Onl-Diary . Keep following me & I'll give you more & more love . KamsaHamiDa . Love me now, love me then, love me forever, until the end.



Entries About Links Stuff


Tagboard





BAB #1

Mungkinkah takdir mempertemukan kita ? 

Tak sangka terbuka hati ''online'' second account (efbee ) semalam . Seperti biasa , mia suka baca status-status HOT kat news feed . Kadang-kadang mia scroll sampai bawah sebab tertarik dengan status kawan-kawan efbee . Tiba-tiba , terlihat status someone . 
_____ went from being 'is in relationship' to 'single'  . Tak kan lahh , lepas tuh terus mia cari dea dekat chatbox . Mana tahu dea tengah online ke . Alhamdulillah , tekaan mia tepat . Mia cuba hantar salam dulu & mia tanya sama ada dea kenal mia atau tak . Cuma mia rasa perangai dea dah lain . Dulu kalau mia send IM , mesti dea reply panjang-panjang , sekarang cuma dua tiga patah je . Dulu , ___ yang mia kenal seorang periang . Kami kerap gaduh kat IM . Selalu share problem dengan dea . Tapi , sekarang semua dah berubah . Mungkin sebab mia dah tak tegur dea selama 6 bulan . Sejak ___ couple , mia dah putuskan tak nak contact dea dah . Mia taknak jadi penghalang antara dua hati .

Pengakuan : Mia memang sukakan ___ . Bukan sekadar suka tapi lebih dari tuh . 
Agak susah nak lupakan ___ sejak tuhh . Tapi , lama kelamaan mia dapat pujuk hati mia untuk lupakan dea . Mia cuba & cuba cakap kat diri sendiri yang mungkin budak tuh penipu . Bukan mia kenal pun dea tuh sapa . Lupakan dia ! Sejak tuh , mia tak pernah stalker profile dea even on efbee kedua tuh dah .   Terlalu banyak kenangan tentang ___ dalam hidup mia . Sampai sekarang mia tak jumpa someone macam dia . Memang hebat kan kawan saya tuh . Yaa . Sebab tuh saya cintakan dia . 

skypee ? semata-mata kerana awak .
Tak sangka ___ still rajin on skype . Dulu , tiap-tiap hari saya ber-skypee dengan dia . Saya cuba buat dia hepy semalam . Awak , kalau awak rasa saya cuma ''pretend'' caring pasal semalam . Saya cma nak gitau yg saya betul-betul amek berat pasal awak , sejak dulu lagi :) . Saya terfikir , siapa saya dimata dia ? saya cuma gadis biasa dari keluarga yang sederhana . Saya cuma anak sulung dari empat adek-beradek . Ayah & ibu , susah payah bekerja membanting tulang siang & malam untuk membesarkan kami . Sedangkan ____ ? Awak bersyukurlah dengan keluarga awak . Awak ada segalanya . Sayangg , awak ada kat luar negara sekarang kan ? Saya janji , saya akan lupakan perasaan sebenar saya terhadap awak . Saya akan anggap awak sebagai kawan , itu yang awak nak kan ? Tapi , saya tak kan berhenti caring pasal awak .