V
Princessa Mia's Land
Bounjouer

Assalammualaikum . Welcome to My-Onl-Diary . Keep following me & I'll give you more & more love . KamsaHamiDa . Love me now, love me then, love me forever, until the end.



Entries About Links Stuff


Tagboard





IBARAT PERIGI CARI TIMBA


First of all , don't worry if you're still single . Allah SWT is looking at you rite now & saying ,
'' I'm saving this girl foe someone special "


Girls , napa nak risau sesangat kalau korunk takde boy or  single . It's okay lah . Tapi , saya faham doe perasaan korunk tuhh . Mesti rasa tersisih kan kalau tengok kawan-kawan perempuan korunk ade boy sedangkan korunk ? Hmm . Tambah-tambah time hangout . Korunk jalan sorang-sorang je kenn XD .  Makin lama korunk pendam benda tuh makin serabut's kepala hotak kan . At last , korunk pun terpaksa murahkan diri korunk persis pepatah 

Ibarat perigi cari timba

Semuanya sebab nak nak & nak couple ! Am I rite ? Tuh bukan alasan lah . Couple kerana cinta bukannya terpaksa kay sayang's ? One more thingg , kalau korunk tak dapat lelaki gak . Apa korunk buat ? Terhegeh-hegeh tunggu laki tuh kan or tunggu ex korunk . Korunk pleasee kay jangan buat camtuh . Saya dah kena lah . Saya taknak korunk kena maki & hina macam saya kena . Perempuan ada maruah ! Engat ituh ja :)

Too many girls throw themselves into romance because they afraid of being single , then start making compromise & losing their identity .