V
Princessa Mia's Land
Bounjouer

Assalammualaikum . Welcome to My-Onl-Diary . Keep following me & I'll give you more & more love . KamsaHamiDa . Love me now, love me then, love me forever, until the end.



Entries About Links Stuff


Tagboard





NEW YEAR 2012

Assalammualaikum sayang's 

Semalam celebrate New Year kat flat bukit jambul je . Alahhh , saya taknak celebrate kat padang kota or Queensbay like before . Seyesly , kat tempat-tempat yg di-Highlight tadi tuhh *semak hotak* . Just imagine , kita nak celebrate new year nan family , while kiri kana depan belakang korunk full nan lovebirds . Tak salah korunk nak lepaking situhh . Agak-agak lah , siap ber-ehem kat depan umum . Alamak terlanjur kata karang susah kot kenn XD . So , sebab tragedi tuh , saya decide celebrate kat umah mak cik je laa . 

Okehh gak pee . Umah makcik saya tingkat 15 doee . senang ceket nak terjun bawah kan kan . HAHAHA ~ Petang tuhh , saya buzy ber-photography kejapp . Mangsa saya ? Fatin & Syafiq lah . Heee XD So , dapat jugak lah lepas tension kat sana . While , hati maseh berdebar setiap kali tersebut nama dea dalam hati . Maybe satu hari nanty saya dapat lupakan kehadiran dea dalam hidup saya suatu masa dulu .

#1 AZAM PERTAMA 


Saya dah sedar , saya tak ditakdirkan untuk bercinta . Tetapi , saya ditakdirkan untuk menyatukan dua hati . #terpengaruh cita KAL HO NAA HO . Saya rasa saya watak utama cerita cinta ituhh . Mempersatukan dua hati yang bercinta . Walaupun hati & cinta saya dikorbankan . Itulah takdir saya :]