V
Princessa Mia's Land
Bounjouer

Assalammualaikum . Welcome to My-Onl-Diary . Keep following me & I'll give you more & more love . KamsaHamiDa . Love me now, love me then, love me forever, until the end.



Entries About Links Stuff


Tagboard





TITLE ? FORGET IT . HOHO ~


Kepenatan teramat lah yunk !

Rite now , terlalu penat bhaii . Well jyeahh , bawu je balik dari KPJ . Alhamdulillahh ayah dah okehh ceket .  Ayah saudara & mak saudara mua calling je dari tadi . Siap marah bagai . Tawu sebab apa ? Sebab tak kasi tahu dowang yang ayah saya tuh masuk ward . Alahai , risau bebenor lorhhh :') Apapun , syukur doee bab ramai yg amek tawu pasal family saya kennn XD 

Ward ayah tuh kalau duduk berbulan-bulan pun okehh mehh . All completo . Agak-agak ahh nak puji melambung pun kan . KPJ bhai :') nurses mua pun ramah bakhangg . Comel lote doe sorang-sorang . So , I decide nak tukar ambition from engineer to nursing . Ceewahhh . Dulu sombong , tolak habes mua yg berkaitan nan perubatan . Naseb badan kena belajar biology 2 tahun . Wakluuu !

Stop ! Stop ganggu hidup saya :')

Awk tolong ehh . Jangan penah col even miscol saya dah lepas nie kay sayang's . Yeaaa . Awk lah sayang's . Awk yg hadir dalam hidup saya . Tunjukkan saya tentang cinta & ajar saya tentang kehancuran hati kerna dikhianati . Maaf ! Saya dah lupakan awak untuk seumur hidup saya . Kita cuma kawan . Kawan buat selamanya :')

DIL TO PAGAL HAI 

Now , I'm watching my favourite hindi film . Dil to pagal hai . Saya shuka jalan cerita cinta nih . Lagu-lagu pun best . Kekadang saya berlatih step tarian nih kat umah auwww . Hell to O . I am the future koreographer okayy . Wah wahh . Perasan bagai . 

Chill Out sayang's  > MF <