V
Princessa Mia's Land
Bounjouer

Assalammualaikum . Welcome to My-Onl-Diary . Keep following me & I'll give you more & more love . KamsaHamiDa . Love me now, love me then, love me forever, until the end.



Entries About Links Stuff


Tagboard





Cerewet memilih Cinta ?


Assalammualaikum && Bounjour . 
Cinta mudah datang dan pergi .
Jadi sebagai pencinta hendaklah kamu mempertahankan kesucian perhubungan kamu berdua ,
bukannyaaaa meng-haramkann sesuatu hubungan itu 
Sesungguhnya couple tak haram doe . Yg haramnyaaa cara kamu bercinta / couple .

Yea , saya cerewet (:

Kenapa sampai sekaranag saya tak couple eh ? kenapa dok menyingle samapai sekaranggg ek ?
Cinta itu sesuatu yang indah . Tak semuanya dapat merasai perasaan cinta yang sebenarnya . Memanglahh cinta " cinderella " tak wujud . 
Tapi , sebagai manusia kita boleh menjadikan cinta ala-II " cinderella " itu wujud . 

Ohhh . Omong kosong ? Nggak lahhh * pengaruh Nada Cinta . 
Hewhewwww . tahu tak Nada dah " mati " ? Timbul pulokk Mikhaaa . Anyway , dia comel :)
Okayyyy stop pasal Nada Cinta . Nak tahu ? Tengok kat channel Ria okeng . 
Back to my topic . Jengjengjeng . 
Sejak kecil saya terpengaruh dengan " true love " story . Auwmmmmm . Sweet kannn bercinta ala-II fairytales . Sebab tuhh saya nak cinta macam tuhh . So , sebab itulah saya single . 
Please stop asking kenapa saya single yeaaaa . 
Saya cerewet memilih pakwe . Fullstop 

21 MAC 2012 . 10 AM 

Perhatian ! Kepada calon-II . Opss , bekas calon SPM 2011 .
Keputusan SPM akan keluar pada 21 Mac ini okenggg .
Bersedialah untuk gelabah ++ takot .
Alahhhh , korunk takot ke tak , result tetap keluar kan .
Apapunn , berbanyaklah berdoa kat Allah swt yeaa .
Sesungguhnya Allah swt maha memberi rezeki & maha berkuasa .
Saya mendoakan kejayaaan anda .
Kalau keputusan itu cemerlang , jangan lupa mengucapkan syukur terhadap Allah swt .
Klau tidak cemerlang , janganlah putus asa .
Sesungguhnyaa , rezeki anda di tempat lain & pada masa yg lain . One more thing , ucapkan terima kasih kepada guru-II dan ibubapa yeaaa .
Doakan kejayaan Mia (: thanks