V
Princessa Mia's Land
Bounjouer

Assalammualaikum . Welcome to My-Onl-Diary . Keep following me & I'll give you more & more love . KamsaHamiDa . Love me now, love me then, love me forever, until the end.



Entries About Links Stuff


Tagboard





CITA-CITA BUKAN HOT


Assalammualaikum && Bonjour 
"Makin dicari makin menjauh"
maksudnya , semakin saya berusaha menyemat cinta dalam hati saya , 
semakin pudar persahabatan saya dengan sidia . 
Oleh kerna itu , saya decide nak lupakan cinta .
Cinta akan datang dengan sendiri satu masa nanti 
kita cuma perlu bersabar & jangan terlalu mengikut perasaan // nafsu
Segalanya akan kembali okay !

Bukan masa mengejar Hot . Cita-cita harus diutamakan . 
Tahniah Miaa Amalina
Kao dah berjaya membuang masa selama dua tahun semata-mata 
nak jadi salah seorang buda yg dikenali kat laman sesawang tuh .
At last , kao tersungkur time trial SPM arituhh . 
Memang terok kan . Penat je kawan-II kasi advice kat mia .
Mia je buad dunno dengan korunk . Now , dah rasa takot nan result SPM .
Haishhh , asal lah bodoh sangat utamakan HOT ? shit 

21 MAC 2012 

bakal menentukan kejayaan / kegagalan saya 
Anyway , bulan empat nak pegi interview pilot // FA kat Airasia .
Boleh dapat ke ? Err , FA ? Tak cukup tinggi rasanyaaa . 
Pilot ? Auwmmmmmmm . Doakan ek :)
Target untuk result nih ? Trolololo 
______________
* secreto *