V
Princessa Mia's Land
Bounjouer

Assalammualaikum . Welcome to My-Onl-Diary . Keep following me & I'll give you more & more love . KamsaHamiDa . Love me now, love me then, love me forever, until the end.



Entries About Links Stuff


Tagboard





EDIT ? TANPA EDIT ?


Assalammualaikum && Bonjour Me'amore . 
Selamat pagi semuaaaaaa .  At last , DONE habeskan SIGN PICS . 
Tiap-II hari sign pics je . Okayy STOP ! 
Boring cakap pasal tuh kennnn xD . Our topic for today is blalalalalaaaaa ~ 
No topic . Tenetenettenet (:


p/s : Non edited . Real face (: 

Hi awak , dulu saya addicted meng-edit gambar . Tahu kenapa ? Sebab saya nak cantik macam orang lain . Yes . Saya buruk (: Takde satu pun gambar di-facebook real face sayaaaa . Sampaikan sepupu-II sendiri pun tak kenal siapa saya . Tak kenal maka tak cinta . HAHAHAHA ~ Selain itu , saya jugak dapat belajar meng-edit ala-II photographer gituhhhh . Saya lebih suka mengambil gambar daripada jadi model gambar itu sendiri . Mungkin itu hobi saya && saya suka photography . Bak kata omputihhhh . 
ILOVEPHOTOGRAPHYSOMUCHHH . MMUAHHH :* 

Setelah masa berlalu 
Tapi , sebab meng-edit secara keterlaluan . Tiada seorang pun mengenali muka saya yang sebenarnya . //Terlintas pulokkk lagu *Dan Sebenarnya* . 
Walaupun duduk sebelah saya pun dorang tak tahu yang itulahhh Mia Fa'rara . 
Haishhhh . Terok kan kuasa edit ? Sooooooo , lama-II saya agak kurenggkannn edit di dalah gambar sayaaa . Sampai sekarang , saya dah BORING meng-edit pic . Alhamdulillahhh , time hang jusco harituhhh , ramai jugak yang menegur sayaaa . Yeayyyyy ! Tanpa edit , tetap cantek dimata orangg . 
*bukan perasannn , tapi itulah kenyataaan* 

Allah swt adil terhadap semua makhluknyaaa . Semua manusia dicipta cantik-II belaka . Takde yang buruk punn . Setiap manusia ada kelebihan && kekurangan . So , janganlah kita memperlekehkan kekurangan seseorang && janganlah kita membeza-bezakan manusia . Sebab sebagai manusia , kita takde HAK untuk menilai seseorang itu . Pandanglah cermin , lihat diri kita dahulu sebelum menilai orang lain . Cantik ke anda ? Bersyukurlahhh . Buruk ke anda ? Sesungguhnyaa biarlah cantik didalam , baik budi pekertinya . Hindarilah sikap sombong . kbye :D

Qoute for today