V
Princessa Mia's Land
Bounjouer

Assalammualaikum . Welcome to My-Onl-Diary . Keep following me & I'll give you more & more love . KamsaHamiDa . Love me now, love me then, love me forever, until the end.



Entries About Links Stuff


Tagboard





GIMME BACK MY PAGE !


Asslaammualaikum fellas :)
Hai hai , awak okayy ? Saya tak berapa nak okay nih . 
Actually , ada benda . I mean someone yang da buat saya NAIK GILA >.<
You know what . Saya tak pernah benci hackers . Seriously , tak pernah cari gaduh nan mana-mana hackers . 
Ohh maybe ada buda yang suroh hacker tuh HACK acc facebook saya . 
Miaaa ! Stop lahh . Think positive . 


Da baca ? Kan terlampau sakit hati nihh . Bila saya on je fb pagi tadi . Dia cakap ada orang change pass . 
Da mula menggila sudah time tuh . So , saya try tukar new pass . 
Alhamdulillah . Boleh juga akhirnya . Tapi , page saya telah DICURI oleh mamat tuhh . 
Ya Allah , apa lah dia nak buat dengan page tuh . 
Da masuk kali kedua da saya hilang page nih .

Hacker . Tolong pulangkan page saya tuh . Saya tak pernah cari gaduh nan awak kan .
So , tolonglah jadi manusia yg berguna . Bukan manusia yang dibenci masyarakat . 
Saya boleh buat report pasal awak . Tapi saya tak sekejam tuh . 
Tolong bagi balik page tuh . 
Thanks . 

IMISSMYPAGE :/