V
Princessa Mia's Land
Bounjouer

Assalammualaikum . Welcome to My-Onl-Diary . Keep following me & I'll give you more & more love . KamsaHamiDa . Love me now, love me then, love me forever, until the end.



Entries About Links Stuff


Tagboard





MUHD . LEO


Assalammualaikum && Bounjour 
"Bila lahh nasi nih nak masakk , tengah lapor gilaa nih . Hey mambang , nasib lahh ibu demam . Kena belajar memasak jugak"
Okayyy , kantoi akhirnyaa . Yes . Saya baru belajar memasak . Dasyat kann ? Da eighteen but still tak reti masak . Okengggg xD Stop gelak && kutuk . Orang tua-II cakap , one day saya akan jadi CHEF terhebat di nusantara nih . Huh . Dont be jealous sayang x) 

Hei . Stop merepek Mia ! Okenggg , entry kali nih Mia nak story pasal someone . Err , special in my life .  Hellooooooo , gambar dia nih = wallpaper fon saya lah . So , memang special gila-II lah kannn :) Actually , dia nih subcribe efbeee sayaa . So , dah alang-II ade orang subcribe tuhh , saya merajinkan diri saya thanks kat dia . Saya tak sombong lahhh . So , tak salah menegur orang kan ? 

So , mula lahh ber-inbox dengan buda nih . Buda ? Yes dia buda lahh . Baru form three doe . Muka nampak matured kennn ? Anyway , buda nih comel . "Comel" lebih hebat dari "Handsome" ! Kebetulan time tuh saya meng-update status pasal 

" Hei , saya nak adek angkat sbb saya suka ada ramai adek!"


Tak sangka pulokkk this boy minat nak ber-angkat nan sayaaa . Hei adek , angkat akak cepat . HAHAHAHA . Mampu ke nak angkat ? >.<  So , until now , dia jadi adek angkat terhebat saya . Bukan memuji , tapi dia memang Ohsemmmmmm . Jealous ? NONONONO . Dont take him away from me ! ILOVEHIM okayyy <3 

short entry about Muhd Leo . Wanna know more ? Wait && be my superb follower . Thanks