V
Princessa Mia's Land
Bounjouer

Assalammualaikum . Welcome to My-Onl-Diary . Keep following me & I'll give you more & more love . KamsaHamiDa . Love me now, love me then, love me forever, until the end.



Entries About Links Stuff


Tagboard





OPSS , SALAH SEND :/


Assalammualaikum && Bounjour Me'amores
Good morning  boys & girls . Sihat semuaa ? Hari nih saya tuangg sekolahhh . 
Tuang means ponteng lorhhh . HAHAAHAHA . Jahat kaannnn !
Anak sapa tak tahu laaaa . Nak mengimbas kenangan time sekolah bolehh ? Alaaaa bolehlahhh . 
Hewhewwww . Satgi korunk boringg pulokkk >.< 
Okay , back to our topic . Pernah tak ada orang salah send mecej kat korunk . 
Alaaaaaa , kadang-II sampai berjelaaaaaa punyaa panjanggg . Padahal , salah send . 
Siutttt . Dah laaa korunk mmg tak jangka dia nak send mecej kat korunk .
Okayy . Blurr nan topik nih kan ? 


Semalam saya mecej nan dua orang buda lelaki . Kalau tak reply nanti dorang kata sombong bagai kannn . So , disebabkan saya nih agak baik . *ceewahhhh . Saya pun mecej lah nan dorang sampai pukul 10 pm camtuh lahhh . 
*babyyyy kena tido awal lahh :p*

Sambil dengar MP3 , saya pun buat spot-check contact list saya . Hummmmm . Banyak sajaaaa . Sorang pun tak reti mecej nan sayaaa :( Scroll punya scroll . Ternampakkk number buda nihh . Hummm . 
* Nak buang ke tak number buda nih ? Macamlah dia save number aku *
Then , saya pun buat dunno je lahhh kann . Teringat pulokk time saya falling in love nan buda tuhh . 
Kami bemecej sampai 3-4 pagi kot . Saya suka time gaduh-gaduh nan dia dulu . 
Err , lupakan je lahhh . Tak penting pun buad dia . 
So , bila mata nak terpejamm semalamm . 
* Lagu tentang dia - melly berkumandang *
Punyaaa lah panjang text message tuhh . Baca sampai habes kot . 
Tengok-II sender si buda tuhh :p Ohmayyyy . 
- Baru teringat pasal kao . -

Lepas baca balik mecej tuhh .
Rupa-rupanyaaaaa salah send . Hummmm :/ Dah agak . 
Masalahnyaaaa , betul ke salah send or dia miss saya ?
*wehwehhh ,, tengah perasantan nih*
Okayy , think positif . 
Dia da ada awek yg comel so buadpa nak mecej sayaaa ? 
Jadi , saya reply 

* salah send . NVM bye *

Baik kan saya nih . Saya bukan perempuan yg suka menggatal nan balak orang nahhh . 
Tak macam girls kat efbeee tuhh * bukan semua * 
Dah tahu mamat tuh ada girl . tergedik-gedik berwalling nan mamat tuhh . 
Si mamat tuh pulokkk GALAK MELAYANNN . 
Yes , mmg aku cakap kat kao . terasa bhai ? pi main jauh-II :p

Qoutes for today 


kalau suka cakap suka . kalau tak suka , stop ganggu sayaaaa .