V
Princessa Mia's Land
Bounjouer

Assalammualaikum . Welcome to My-Onl-Diary . Keep following me & I'll give you more & more love . KamsaHamiDa . Love me now, love me then, love me forever, until the end.



Entries About Links Stuff


Tagboard





SPM OHH SPM


Assalammualaikum && bonjour  fellas
Saya benci pabila terpaksa mengingati sejarah silam saya 
Bila cinta saya dikhianati & bila maruah diri saya dijual oleh si dia 
Saya difitnah angkara cinta yg munafik :/
Hati saya yang suci dipermainkan oleh manusia durjana 
Sampai bilakah semuanya akan berakhir ?
Hanya DIA yang menentukan (:

Result SPM bakal menyerang awak . Watch out !

Ohhh tidak . Cepatnyaaa masa berlalu kennnn .  Menghitung hari detik demi detik . LALALALALALAND ~ Kenapaaa ? Mengapaaa ? Masa ini tiba jugak . Ohhh result , janganlah menyakitkan hati saya bolehhh ? Dah 2 kali saya terjunammmm angkara result UPSR & PMR dulu
UPSR - 4A 1B PMR - 4A 4B 
Harap kali nihhh usaha saya tidak sia-sia . INSYA-ALLAH  . 
Tapikannnn ,  tiap-II malam dapat mimpi menggerunkan je . 
Adakah suatu petanda atau mainan tidur sahaja ? 
Ya Allah , kuatkan hati hambamu sewaktu mengambil keputusan SPM kelak .
Semoga semuanya baik-II sahaja . Amin 

Sensitif + pendiam + cepat menangis = bercampur baur


Alahai , ayat saya agak WOW ceket kan .  hewhew . 
Sejak kena demam result SPM nihhh , perasaaan sayaa agak tingtong ceket . 
Harap korunk faham lah yeaaa . Saya cepat meangis + terasaa nan benda-II yang kecil . 
Contohnya , ibu cakap ceket saya dah nangis . 
Adik kutuk ceket dah tersentap . Cepat give up && macam-II lahh . 
Yes ada kaitan nan 22/3 nihh . Adoi , tolonglahhhh kenapaa jadi macam nihh . 
Lepas amek result agak-II saya senyum ke menangis ? 
Saya rasa menangis . Sebab ! Sebab ! 
Saya rasaaaaaaa result saya terok . Gred Agama / Physic / Chemistry / Add Math / Sejarah / Biology && semua lahhhh TINGGI  kot . 

Korunk doakan lah ek :( Terima kasih .