V
Princessa Mia's Land
Bounjouer

Assalammualaikum . Welcome to My-Onl-Diary . Keep following me & I'll give you more & more love . KamsaHamiDa . Love me now, love me then, love me forever, until the end.



Entries About Links Stuff


Tagboard





DAMNSTALKER x)


Assalammualaikum . 

Saya rasa saya tk pernah cari gaduh nan awak kan . Jadi boleh tak stop libatkan saya dalam status awak tuh ? Actually , si batu api bukan awak . So tkpayah perasan bagai lah . Kalau saya berfurdah or bertudung , tu hak saya untuk berubah . Awak sebagai muslim sepatutnya menyokong bukannya memburukkan saya depan orang . Jadi kalau saya tak ada problem nan awak , tak payah la jadi mulut becok cakap sini sana pasal saya . Saya ada masalah nan _________ sahaja . Masalah kami da settle pun . So , please remove / delete all status pasal saya . Trimasss . 

- Mia Amalina -


Assalammualaikum && bounjour fellash <3

Cantik kan post saya diatas tuhhh ? 


Baru jeee meng-update status gitu kat fb .

Jahat ke saya ? Ohh tidakk >.< 


Mungkin saya agak kejamm meng-update macam tuh tapi apa yang saya buad BERSEBAB


Tahu kenapaa ? Saya terkilann selepas membaca post buda nih . 


Terlalu saket hati . Salahkah saya berfurdah ? Salahkah saya bertudung


Salahkah saya mencari peluang untuk berubah


Awak memang tak berhak tujukan status tuh buad saya . 


So far rasanya saya tak pernah mencari gaduh nan awak >.<


 Kenapa saya dikaitkan dengan status tuh ? Kay stop malas ber-babling macam orang gilaa . 



Saya tahu ramai benci saya . Terlalu ramai bencikan saya . 
But , please lah bagitahu saya apa yang tak kena nan saya . Kalau awak tak suka perangai saya , 
beritahu nan saya . Janganlah mengaitkan saya dengan status macam tuh boleh ?

Insyaallah , saya cuma bersabar selagi saya mampu . Semua ni dugaan buat saya .Saya tak kesah kalau awak nak terus bencikan saya walaupun saya tak pernah buat salah kat awak . Tolonglah memahami saya bukannya mengutuk saya .