V
Princessa Mia's Land
Bounjouer

Assalammualaikum . Welcome to My-Onl-Diary . Keep following me & I'll give you more & more love . KamsaHamiDa . Love me now, love me then, love me forever, until the end.



Entries About Links Stuff


Tagboard





Andai ni semua hanya mimpi :')


Assalammualaikum cinta , 
biarpun jasad awak jauh disana ,
hati saya masih bersama awak .
Awak jangan risau ehh , 
saya akan jaga hati awak baik-baik kat sini .




Tak sempat awak merasa masakan air tangan saya , 
Saya dah mengikhlaskan pemergian awak disana ,
semoga Allah swt tempatkan awak di kalangan orang-orang yang beriman . Amin . 

Sukar untuk saya mencari pengganti awak disini , 
biarpun sebelum nih adelahh beberapa orang yang mengaku sukakan saya ,
tapi ternyata semuanya satu pembohongan .
Pintu hati saya terbuka untuk pergi ke taman tu semalam .
Mia dah nampak semuanya yang patut mia tahu dari dulu lagi .
Lelaki yang bermulut manis , yang mudah berjanji kosong .

Ternyata hati mereka sudah dimiliki orang lain .
Alhamdulillah , mia tak sempat tertipu dengan kata-kata manis mereka . 
Alhamdulillah mia sempat bertemu awak sebelum semuanya terlambat .
Syukur terhadap Allah swt kerna mengahadiahkan insan seperti awak dalam hidup mia 
yang mengubah mia dari dalam dan luaran .

Jodoh kita tak panjang sayang ,
kita hidup di dunia realti bukannya fantasi 
"happy ending" tak pernah wujud dalam dunia realiti kan ?
Sekali lagi mia berpuasa dan beraya tanpa kekasih hati disisi .
Tapi mia tak kesah kerna mia dah dapat seorang adik yang comel dan baik .
Insyaallah mia akan cuba jadi kakak yang baik untuk dia .

Raisha Aldriana :D

Thanks ehh sampaikan kata-kata akhir arwah rafi aldrian tuh . Kakak terharu sangat :') Tetiba airmata kakak mengalir . Kakak terlalu rindukan dia . Setiap saat , setiap detik dan setiap masa berharap agar ni semua mimpi . Berharap pada suatu hari nanti , dia akan datang jumpa kakak . Rindu ucapan " saya sayang awak " dari dia . Rindu dia marah kakak setiap hari . Arwah memang kuat cemburu . Sebab tu saya sayang dia :') Ya Allah , masih ada ke jodoh buat hambamu ni ? Jika takde jodoh buat saya , saya redha .