V
Princessa Mia's Land
Bounjouer

Assalammualaikum . Welcome to My-Onl-Diary . Keep following me & I'll give you more & more love . KamsaHamiDa . Love me now, love me then, love me forever, until the end.



Entries About Links Stuff


Tagboard





IMY :*


bonjour fellas . 
Hi , tak penah-penah pulak Cik Mia ni update dalam malam yang sama kan ?
Unbelieveable sweetheart . I just miss you so much atokkk ><
Yeahhhh , who's the lucky guy ? 


Awal lah pulak atok Rafi ni tido . Ohhh , dia disana , masa tak sama macam di Malaysia . Hey boy , dont ever try to flirting with another girls okay , makwe kau ni haaa kuat jelly :'3 The best thing is when atok Rafi ni kena buli ngn nenek Mia . #wajib kasi goodnite k i s s setiap malam . HAHAHA . After 5 month couple baru first time dapat goodnight kiss auwww . Malam tu terus termimpi-mimpi buda bertuah nih :p 

Ohhhhhhh , bilik satu ada 2 hantu yang tengah melayan korean + english songs . 
Di luar bilik pulakkk layan lagu hindustan . Haishhhh nak pecah dah perut si Iqa ni tergelak-gelak :)
*Yawn*